mandag 5. januar 2015

Tag kort


DT ( Trel.no )

Hei og godt nytt år dere.Ja da var det blitt mandag og min tur til å prøve å
inspirere dere litt :) Jeg har laget et enkelt tag kort som har to sider.Har brukt
disse flotte vinterarkene fra Bobonny som heter Woodland Winter Toboggan
& Woodland Winter Journal Har pynta med litt forskjellige stempler fra
Papirdesign og Kort & Godt




Ha en super kreativ dag dere 
klem fra May-Britt

mandag 22. desember 2014

Titt titt her er jeg :)

DT - ( Trel.no )

Har laget et velkommen lille venn kort av det flotte mønsterarket Lille Mirakel - Pitte liten
fra Papirdesign og motivet er fra Stampavie og heter Simon Papillon pynta med en kakeserviett
                                                              og litt dots fra Papirdesign.



Ha en super kreativ dag
klem fra May-Britt

mandag 8. desember 2014

Dør skilt til barne rommet

DT - ( Trel.no )

Hei igjen, i dag vil jeg vise hvor enkelt vi kan lage et søtt dørskilt til den minste
i familien. Her har jeg brukt en gammel trebit som jeg har limt på dette flotte
møsnaterpapire fra Papirdesign som heter Lille Mirakel - Bitte Liten , og 
kakeserviettene er også fra papirdesign. Har brukt litt osteklut og Rub Ons fra Staz
som heter Familieskilt. Det søte stempeltrykket er fra Stampavie og heter Simon Papillone
Håper dere ble inspirert ;)



Ha en flott scrappe mandag dere
klem fra May-Britt

mandag 24. november 2014

Jule tag


DT - ( Trel.no )

Da er det mandag igjen og i dag vil jeg vise dere en juletag.
Her har jeg brukt Mønsterark fra Kort & Godt  som heter harmoni jul 
Har brukt stemple Mia fra Prima  som motiv stemplet henne først på en hvit kartong og så på
baksiden av harmoni jul så var det bare å klippe og lime på hår bånd - topp og skjørt.
Snøen nederst på tagen heter Snow marker .


Ha en superflott mandag
                                                                  klem fra May-Britt

mandag 10. november 2014

Baby kort

DT ( - Trel.no )


 Da er det mandag igjen og jeg skal vise dere to enkle velkommen til verden kort.
Disse har jeg laget med di flotte mønsterarkene til Papirdesign som heter Lille Mirakel
- Bitte liten & Første Gang...  Har pyntet med div, blomster fra Papirdesign 
og noen søte små sommerfugler  som kommer i Rosa-hvit og blå. Guttekorte har fått et søt 
hjerte disse kommer også i rosa og hvit .


 
Ha en flott dag dere
klem fra May-Britt

mandag 27. oktober 2014

Julekort


DT -  ( Trel.no )

Der var det mandag igjen og jeg skal vise dere et julekort jeg har laget.
Har brukt det flotte mønsterarket fra Papirdesign som heter Stille natt...
Nisssegenser. Bilde motivet er også fra papirdesign og heter Vinter
Baneren har jeg klipt til fra en  rull med 2 m  glitterfilm  og pyntet med noen blomster
halvperler og en søt liten engel.

Ha en flott mandag dere
klem fra May-Britt

mandag 13. oktober 2014

Julekort

DT - ( Trel.no )

Wiii den tiden flyr og det er blitt mandag igjen og jeg skal vise dere noen flotte
julemønsterark fra Papirdesign  sin nye serie som heter Stille natt :) På disse
 to kortene har jeg brukt  Jule ugler - Julens Fugl og et klippeark som heter Juleminner
Pynta med blomster - chipboard og Dots som også er fra Papirdesign.





Ha en super kreativ mandag
klem fra May-Britt