mandag 18. august 2014

Fyrstikkeske


DT - ( Trel.no )

Har pynta ei søt lita fyrstikkeske med Mønsterark fra Ruby Rock it -Oriental Chic/Hanae
Stempel er fra Kort & Godt og heter hatt med fjær.
Den hvite kakeservietten og blomstene er fra Papirdesign.


Ha en super kreativ mandag dere
klem fra May-Britt

mandag 4. august 2014

Dekorasjonsord

DT - ( Trel.no )

 I dag skal jeg vise dere hvor lett det er å lage en flott gave eller bare en pynt til deg selv. Så jeg skal dekorere  dekorasjonsorde  Love  Jeg ville ha det hvit så jeg brukte 2 lag Gesso
Her kan du bruke det du har av maling :O) eller du kan velde og ikke male :O)


For å pynte det litt har jeg brukt noen gamle Rub-ons og teksten Carpe diem er fra 
Rub-One-STAZ som heter Live og vips så har du en flott gave til deg selv eller noen 
som forkjene det :O)


Ha en flott mandag
klem fra May-Britt

mandag 21. juli 2014

Gratulerer


 DT - ( Trel.no )

Har brukt mønsterark og klippeark fra Studiolight Industrial
Stemplene jeg har brukt er fra Norsk Stempelblad AS og heter Gratulerer

Kort 1 har jeg brukt mønsterarket Studiolight Industrial  05 og klippeark
Studiolight Industrial 1314   Di to rundingene i venstre hjørne heter


 Kort 2 Her har jeg brukt Mønsterarket Studiolight Industrial 03 og klippeark
Studiolight Industrial 1315


Ha en fortsatt flott sommer
klem fra May-Britt

tirsdag 8. juli 2014

Bursdags kort

DT - ( Trel.no )

På dette korte har jeg brukt et mønsterark fra Kaisercraft sin serie Tiny woods
som heter Sycamore   Jeg digger di fargene:O)

Pynta med en kakaserviett og Div.blomster. Den Note borden heter Wood-Bord noter
 
 Ha en fin dag dere
Klem fra May-Britt

mandag 7. juli 2014

3 gutte / Manne kort


DT - ( Trel.no )
Hei hei og god sommer dere :O) Jeg har laget tre sånne sommer fort kort
som dere kan lage til en god venn,super pappa eller kjæreste som kanskje
har bursdag i sommer. Har brukt mønsterark og klippeark fra Industrial
Stemplene jeg har brukt er fra Norsk Stempelblad AS og heter Gratulerer

Kort 1 har jeg brukt : Mønsterark Studiolight - Industrial 06 og klippeark Studiolight / Industrial 1314


Kort 2 har jeg brukt : Studiolight 02

 
 

Ha en superflott mandag dere
klem fra May-Britt

mandag 23. juni 2014

Bursdags kort


DT - ( Trel.no )
I dag vil jeg vise dere noen måter og bruke disse diesene på 
fra Ieabilitie  " Branch " - " Rose " og  " Garden Gate "



Mønster papirene jeg har brukt er fra Papirdesign sin serie som heter forventning
er fra Kort & Godt  og Papirdesign ( Fugle kvitter

Ha en flott mandag alle sammen
Klem fra  May-Britt

mandag 9. juni 2014

Gutte kort


DT ( Trel.no )

Da var det min tur til å vise dere noe å da blei det et guttekort da.
Her har jeg brukt to mønsterark fra KaiserCraft sin serie som heter
Class Act  " Finish " og " Accomplish " Tekst stemplene er fra en plate 
                                   fra Kort & Godt som heter Fantastisk Pynta med litt tannjul :O)



Ha en superflott dag alle sammen
klem fra May-Britt