onsdag 2. januar 2019

Sjokolade hilsen

DT-Papirdesign

Godt nytt år til dere alle sammen. I år begynner jeg med å vise dere en gaveeske som jeg hadde så lyst til å lage før jul,men rakk ikke det. Malen/ tutorialen til denne esken har Toril Haugen laget.


 Har brukt gavekort dien til å lage en lomme for å ha noen tag i med forskjellige tekster på.


  Har brukt litt 3D puter for å få høydeforskjell og litt liv i pynten på boksen min.


Altid godt med sjokolade så tenkte å lage noen sånne esker til å ha Twist i, som jeg skal ha med på en liten messe i februar.




 Takk for at du tittet innom. Håper jeg kunne inspirere deg til litt scrapping


Produktliste:
Ark:
Sjokolade - PD 18682 sjokolade
Sjokolade - PD 18683 sjokoladeplate
Stempel:
PD 18475 nyt livet
PD 18393 lek når du kan
PD 18477 venninne
PD 18396 en kvinne
PD 18391 godis
Dies:
PD 18415 hallo
PD 18399 gavekort
PD 18405 godis
Annet: 
3D limputer
 Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar