mandag 9. september 2019

Posekort

DT - Papirdesign

Hei, i dag vil jeg vise dere et posekort jeg har laget med et av de feiende flotte mønsterarkene i den nye serien til Papirdesign som heter Drømmeland.


På korte mitt har jeg brukt arke som heter Enhjørning i serien Drømmeland. Håper dere blir å like Drømmeland like godt som jeg. Har brukt litt forskjellige dies på korte mitt og pynta med disse dottene til Papirdesign som jeg bare elsker. De gjør liksom prikken over prosjekte man lager syns jeg.


 Stemplene jeg har brukt heter Revestreker og Wow som også er fra Papirdesign.

 Takk for at du tittet innom bloggen min. Ha en flott og kreativ uke.

Produktliste:
Ark:
Drømmeland - PD 1900035 Enhjørning.
Vårstemning - PD 1900029 Rosa
Dies:
PD 19469 Min venn.
PD 19009 Bobler.
PD 17326 Vimpel.
Stempel:
PD 19107 Revestreker.
PD 18394 Wow.
Annet: 
Dotter

 
                                            Kreativ hilsen fra:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar