tirsdag 20. august 2013

Gjestedesigner bidrag for Papirdesign


  Strikkepinneboks



Må bare begynne med å si at den nye stempelplaten fra 
Papirdesign som heter Strikk falt jeg bare så for, utrolig flotte og
passet jo perfekt til å ha på denne strikkepinneboksen da :O)




 



På det lille hvite hjertet brukte jeg et av stemplene på stempelplaten Strikk som ser ut som en 

strikket lapp. Det er også dette stempeltrykket som er bak garnnøstet.

 

 Garnnøstet med strikkepinnene stemplet jeg, klipte ut og festet det med 3D puter."





Line har funnet frem poeten i seg og har laget dette søte verset:-)



 



Til slutt ser dere hvordan lokket er dekorert. Jeg klippet ut en doilie fra arket "Mot vår", og stemplet på nytt garnnøstet som jeg klipte ut og limte på sammen med målebånd og saks..

Produktliste: " Papirdesign "
PD 13762   Mot vår ( baksiden av mønsterarket )
PD 10514   Rosebukett ( baksiden av mønsterarket )
PD 634 Chipboardhjerte, hvit
                     Blonder fra lilla blondepakke
                     En helt ny stempelplate som heter Strikk


Klæm fra mæ



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar