søndag 22. februar 2015

Konfirmasjonskort og bursdagskort

DT - ( Trel.no )

Hei igjen dere i dag skal jeg vise dere 2 kort et konfirmasjonskort og et bursdagskort.
Jeg har brukt mønsterark fra den hærlige nye serien til Papirdesign som heter Hell & Lykke
Mønsterarkene heter - Ungdommelig og Kul - Du er Inviter.



  Stemple jeg har brukt på  konfirmasjonskorte er fra  Papirdesign og heter Neste Mann.
                 Gitarene er fra Storyteller jeg har Embosset di med sort og blå embossingpulver fra Zing.
Pynta med litt Dots fra Papirdesign.



Har brukt samme Mønsterarkene  på dette kortet og di heter - Ungdommelig og Kul - Du er Inviter.
Gratulerer Dien er fra Kort & God . Motive med gutten på er fra Minne - Hjerte og heter Gutter



 Chipboarden jeg har brukt er fra Papirdesign og heter Chipboard Gutt
og den søteste elefanter er fra Storyteller og heter Ville dyr.


Ha en super søndag dere.
Klem fra May-Britt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar